Fel tv tider och favoriter

Jag hyr C More kanalerna via Boxer och C More Star och Hits har sina sändningar dagtid medans tablån visar programmen kvällstid. Så för oss Boxerkunder är ju den tablån rätt värdelös.. kan ni inte ha en tablå för hela dagen som ni har på alla de andra kanalerna?

Sen tycker jag inte om att om jag klickar i en favorit så kommer den upp på alla andra kanaler. Med alla de rpriser från alla olika säsonger blir det ju omöjligt att hålla reda på vilken favoritmarkering som jag egentligen vill hålla koll på. Borde ju gå att favoriten är den serie som jag klickar i och inte alla andra.

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Ber om ursäkt för sent svar.

    Jag har kikat på tablåerna och för mig så ligger C More Hits och C More Stars tablå över hela dagen:  https://www.tv.nu/kanal/c-more-hits samt https://www.tv.nu/kanal/c-more-stars så jag förstår inte helt och hållet vad du syftar på.

    Tack för feedbacken gällande favoriter. Jag tar den vidare till vårt produktteam!

    Ha det fint

    Hälsar

    Johannes
  • Hej! Golftider i c-more stämmer inte med TVtablå
    i ALLA Tidningar,
    irriterande!
    Svar önskas Göril Simonsson ideochcolour@swipnet.se
  • Hej Göril,

    Det var inte bra, ska undersöka varför, bra att du säger till!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor