Fel på appen

Hej, undrar varför er app inte fungerar på Ipad.
Jag får bara felmeddelande sedan 4 dagar tillbaka.
Det är likadant för min man.

Kommentarer

  • Hejsan Britt-Marie,

    i nuläget ser vi inte exakt vad felet kan bero på, men våra tekniker kikar på det så förhoppningsvis blir det löst inom en snar framtid. De säger att det ser ut att kunna vara ett lite "större" problem, och säger att det är klart tidigast torsdag, senast måndag. Mer specifik än så kan jag tyvärr inte vara. Ha det fint så länge!

    Hälsar
    Johannes
  • Er app har lagt av! Försöker man komma förbi reklamen dör den...å
  • Appen går inte längre att öppna efter senaste uppdateringen! IPhone
  • Hej,

    Våra utvecklare undersöker problemet. Kan ni testa att installera om appen så länge?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Kom in via IPaden
  • Toppen! Raderade appen och installerade om den på Iphonen. Nu fungerar den!
    Tack!!!
  • Inga problem, tråkigt att den började krångla överhuvudtaget men vi jobber på en lösning.

    Trevlig helg!
    Victor