Fel i Tablån

Det ni säger går på Investigation Discovery stämmer inte överens med det som går på TV

Kommentarer

  • Hej Annelie,

    okej, det var inte bra. Jag ska kika med vår dataleverantör och försöka se vad det kan bero på. Tack för att du hörde av dig!

    Hälsar
    Johannes
  • Det är dags att ni ändrar bilden som visar doktorn i programmet "Fråga doktorn" som sänds i SVT måndagar kl. 18.45. Det är ju numera en ny doktor!!!
  • Hej Christer,

    Tack för att du sa till, byter bild på Fråga doktorn.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor