Fel i tablån

Svt1 Karl för sin kilt idag 30 dec kl 16 55 ??? Varför ändrar ni när vi gått o sett fram emot detta omså blir det hästsport.
När sänds det? O när kommer fortsättningen på den säsongen som  avslutades före jul?

Kommentarer

  • Tv.nu ändrar ingenting alls.

    "OBS: Vi är en tv-guide så vi kan inte hjälpa dig om du har synpunkter på vad som går på TV. Kontakta istället kanalerna direkt! Mvh, Tv.nu"
  • Hejsan Lena,

    tråkigt att göra! Vi på tv.nu är en TV-tablå, så jag kan dessvärre inte svara på varför SVT valde att flytta/ändra till hästsport. Det är nog lättast att du kontaktar SVT för att få svar på din fråga 😀

    Ha det bra
    Johannes
  • Hej
    Åker damerna första åket i Åre två gånger????
    Varför blir det aldrig rätt!!!!!