Fel i tablåer

Varför är det hela tiden en massa fel i tablåerna? Den 23/1 är t ex matcherna som anges från handbolls-EM helt fel i sportpresentationen. Det är väldigt låg kvalitet på TV.nu.

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Det var inte bra, vad jag kan se så stämmer tablåerna nu, kom du ihåg vad som visade fel förut?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • I dag den 10/7 stod det att Blue Bloods skulle visas i 4Guld både 22.50 och 01.45 men det sändes helt andra program i TV vid dom tidpunkterna. Inte bra!
    Barbro Strand

  • Hej Barbro,

    Vi håller på att se över TV4 Guld, något som gått snett där och vi ska undersöka och lösa det så fort som möjligt.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor