Fel i tablå, dubbla programpunkter på fel tider.

Hej!
Idag 25/10, visar tablån på TV4:
Mord och inga visor 12.30
Mord och inga visor 13.00
Mord och inga visor 13.30
Mord och inga visor 14.00
De korrekta tiderna är 13.00 och 14.00.

Kommentarer

  • Hallå Chris,

    Beklagar missen! Ska kika på det på en gång. Tack för att du hörde av dig!

    Hälsningar
    Johannes
  • På kanal 9 läser jag "Arga snickaren med Adam Alsing". Felet är att programmet är från 2010 och då var Anders programledare.
  • Hej Sören,

    tyvärr kan vi bara ha en titel per program och kanal5 bestämde att vi skulle byta, fastän vi är medvetna om att det blir knasigt på gamla repriser. Hoppas du har överseende med detta!

    Trevlig helg
    Johannes
  • Filmen på TV6 kl 22 är inte den som står i tablån.
  • Hej. Er programbeskrivning av den nya säsongen av Bron (SVT 1 kl. 21) hör till säsong 1 från 2011.
  • Hej!

    Idag visar tv guiden fel på SVT2. JVM Matchen Sverige - Kanada ska gå från 01.30 till 04.30 ish och det står som sändningsuppehåll.. Detta gör att jag inte kan spela in på min TiVo box 🙁

    Åtgärda detta snarast tack!