Fel i programtablå

SVT1. Antikrundan. Ni anger fortfarande förra veckans inslag. Förra veckan var det Ystad, vilket idag står som dagens avsnitts ort.
Det märkliga är att även i exempelvis Ystad Allehanda står det att det är från Ystad. Troligen SVT som blandat bort korten.

Kommentarer

  • Hej Johan,

    Jag har kollat SVT:s tablå men det är samma beskrivning som vi har där (Ystad). Vilken stad ska Antikrundan vara i ikväll?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Det ska vara i Grums. Får kolla hur det står till. Förra torsdagen var det i alla fall från Ystad.
    /Johan
  • Hej,

    Nu är felaktiga reprismarkeringarna och informationen synkad med SVT för Antikrundan så förhoppningsvis stämmer det framöver!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Det är hella tiden fel i programmet. Just nu står att det ska "sommaren med släkten" på tv5 15.25 men det är en annan skit. Man kan aldrig lita på er.
  • Hej Leo,

    Kanal 5 har uppdaterat under helgen pga OS, men tyvärr har de ändringarna inte nått fram till oss, jag håller på att undersöka varför så vi kan bättra oss.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor