Fel datum på tablån

Hej!
Varför får jag inte rätt dag och datum längst upp till höger? I ett par dagar nu har den visat gårdagens datum och då följaktigen fel tablå för dagen.

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Har du rätt tidszon inställd på din telefon? Det kan påverkar datumet trots att du korrigerat klockan så den visar rätt.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Samma problem! Telefonens kalender visar rätt datum och tid 1 juli. Tv.nu visar gårdagens program 30 juni..
  • Hej,

    ursäkta för sent svar. Vi har varit inne i semestertider men är tillbaka som vanligt nu.

    Kan du kolla vilken tidszon din telefon är inställd på? Har man fel tidszon (även fast klockan visar rätt) så utgår appen från tidszonen.

    Återkom om det inte hjälper!

    Hälsar
    Johannes