Fel bild till film etc

2 saker jag än så länge irriterat mig på med senaste uppdateringen.
Nr 1: kommer fel bild och bildtext när man trycker upp en film för mer info. Idag visades samma bild för alla filmer.
 Nr 2: när jag varit inne för att läsa lite mer om något program och sen går tillbaka till tablån går den numera alltid och ställer sig så man ser vad som går på den kanalen just nu. Jag vill att den istället ska fortsätta från där jag var innan jag tryckte för mer programinfo. På det viset slipper jag scrolla ner hela tiden när jag går in och ur tablån för att läsa om ett visst program.

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Bilderna och bildtexterna har mycket riktigt inte fungerat under en dag men ska nu vara åtgärdat. Återkom gärna om samma problem kvarstår.

    Allt gott,