Fel av mig eller

Hej. Inget visas under Play för senast, etc. Säger att jag skall kolla mina i ställningar. Har valt HBO Netflix, Viasat. Gör jag något fel eller är det en bugg?
Med vänlig hälsning, Mats

Kommentarer

  • Hej Mats,

    är det i appen eller via webben detta problem uppstår?

    Hälsar
    Johannes
  • Hej
    Ursäkta den missade infon. Det är i Appen i iPad.

    /Mats
  • Hej Mats,

    jag pratade precis med våra tekniker och tydligen är det en bugg dom känner till. De försöker lösa det just nu, så förhoppningsvis är det löst inom en snar framtid.

    Ha det bra!
    Johannes