favoriter?

Fick svar från en Johannes som frågade mig 2 frågor som jag försökt svara på men får tillbaka mailet att ni inte fått det... Johannes frågade om det var webbläsare o det är det och om jag trycker på hjärtat? Och då svarade jag hittar inget hjärta..var finns det. Hälsar Ann-Marie

Kommentarer

  • Hej igen,

    du hittar favoritmarkering (hjärtat) på bilden när du läser om programmet. Se den röda ikonen på bilden längst ned i högra hörnet.

    Säg till om du behöver mer hjälp!

    Johannes