Farmen

Hej! Ska denna bild verkligen ligga kvar? Känns sådär.

Kommentarer

  • Hej Simon! Det har du rätt i - vi byter bild. Tack för att du hörde av dig!

    Hälsningar Katarina
  • Skickade samma fråga idag, ni svarade på ovan 5/1, men samma bild är fortfarande kvar!
  • Använder du möjligtvis en gammal version av appen för de där bilderna byttes för väldigt längesedan. Du hittar versionsnumret längst ner på min sida -> inställningar.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor