Får pushnotiser trots att de är avstängda

Hej,

Då var det dags igen...
Jag får pushnotiser ifrån er trots att dessa inställningar är "av". Idag om alla hjärtans dag tips.

- Tompa

Kommentarer

  • Hej Tompa,

    Det var inte bra, vi håller på att undersöka, tack för att du säger till och ber om ursäkt för att vi stört!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag upplever detta än idag. Kom till feedback-funktionen för att anmäla det och hittade denna.

    Fick tips om ett program jag inte visat intresse för på något sätt tidigare, och alla mina pushnotiser är avstängda i inställningarna.
  • Samma problem. Har stängt av men får ett tips om dan...... Mycket badwill, att ni inte ordnar detta!
  • Hej Anders och Victor,

    Det var inte bra, några frågor som kan hjläpa oss hitta felet:
    1. Är ni inloggade eller inte när ni sätter pushnotiserna? I så fall med vilken e-mail (ni kan maila till marknad@tv.nu om ni inte vill skriva här)
    2. Vilken version av appen använder ni?
    3. Ni har gått in på min sida -> inställningar -> pushinställningar om jag förstått det rätt. Vad har ni slagit av där?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Jag har version 6.5.3 av appen, och kör Android version 9 (oktober säkerhetsuppdatering) på en Pixel 2.

    I inställningarna har jag stängt av följande:

    * Tipsa mig om app-funktioner
    * Tipsa om program på tv
    * Tipsa om program på play
    * Tipsa mig om kommande sport

    Inga andra inställningar finns synliga där för mig förutom dessa fyra.
  • Tack, du är inte inloggad heller antar jag?

    Med vänliga hälsningar,.
    Victor
  • Ursäkta att jag missade den frågan! Nej precis, jag är inte inloggad. 🙂
  • Jag som skrev den ursprungliga posten hakar på detta, då det händer även mig igen.

    Här är mina svar på Victors frågor:

    1. Nej, inte inloggad.
    2. Enligt Google play, version 6.5.3.
    3. Inget har varit påslaget i "min" min sida -> inställningar -> pushinställningar,

    Hälsningar,
    Tompa