Får inte loggat in

Vad är fel med Schibsted.

Kommentarer

  • Hej Sven,

    Får du något felmeddelande när du försöker logga in eller var någonstans tar det stopp så att säga?

    Hälsar
    Johannes
  • Hej Johannes

    Jag loggar in med lösenord, men kommer bara tilbaks til öppningssidan.och inget felmeddelande. Jag har provat att byta lösenord, men kommer till en ny sida som jag får komma vidare. Jag kör Chrome på Windows 7 Pro. Email-adress er den samma som detta meddelande är skickat från och har varit det samma i många år utan problem.

    Sven