Få större text

Hej! Skulle ni kunna fixa en inställning så att man kan få större text på tablån för de som ser dåligt?

Kommentarer

  • Hej Christian,

    ingen dum idé. jag lägger den vidare till mina kollegor så får vi kika på det efter semestern är över!

    Ha det fint!

    Hälsningar
    Johannes
  • Ja tack till större text 😀
  • Behöver kunna förstora texten i appen eftersom synen försämrats. Ser att vi är flera som vill detsamma!
  • Hej Greger och Anki!

    Förslaget har lagts vidare till produktteamet som kikar på vilka lösningar det finns. Förmodligen så kommer ändringen ske, däremot har jag inget datum för när det sker exakt. Tack för att ni hörde av er med input!

    Ha det bra

    Hälsar
    Johannes
  • Ser utmärkt men ser knappt ändå vilken kanal som programmet visas på. Inte ens när man klickar på programmet syns vilken kanal det gäller!