Eurosport och sportfilter

Hej
Jag vill börja med att säga att jag tycker att detta är den bästa TV kanals appen, bara för att sätta nivå på min kritik som kommer nu.
Jag har försökt att påpeka ett flertal gånger att det går inte att se siffran efter Eurosport i dess bild för att berätta vilken kanal ett sportprogram går. Ser ni själva om det är en etta eller tvåa?

Dessutom saknar jag sedan länge möjligheten att kunna filtrera vilka kanaler som skall visas i sportsektionen. Något ni tittat på?

Mvh
/Lasse

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Ber om ursäkt för sent svar! Tack för förslaget, ska lyfta det med produktteamet, vi har tidigare diskuterat att låta användaren ställa in filtreringen på sportfliken.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Gott.
    Och även om att siffran efter eurosport är ju i princip omöjlig att urskilja.
    Den kan ni väl fixa ganska snart?
    Mvh
    Lasse
  • Hej Lars,

    Vi har hittat bättre loggor för Eurosport som är kvadratiska och mer tydliga men tyvärr har vi fått nej från Discovery att använda dom. Ska försöka lyfta det med dom igen och se om det går att lösa.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor