Escape to the Chateau

Hej!

När visas säsong 2? Såg - som jag förstod det - sista avsnittet av säsong 1 igår 28/11-17.
Ewa

Kommentarer

  • Hej Ewa,

    det verkar dra igång redan nu på söndag om jag förstår det rätt, och på tisdag sänds avsnitt 2. Se länk:
    https://www.tv.nu/program/escape-to-the-chateau

    Hälsar
    Johannes
  • Kan man se säsong 2 på nåt sätt? Finns det en säsong 3 också, vilken kanal kommer att visa den I såfall, vet ni?

  • Hej Ingrid,

    vi på tv.nu har tyvärr ingen information om att den finns att se någonstans just nu. Varken på TV eller streaming. Vi har inte heller någon info om någon kanal planerar att sända programmet inom närmsta tiden, så du får helt enkelt hålla utkik och hoppas på det bästa 😀

    Ha det bra
    Johannes