Erbjudande

Erbjöds 2 månader gratis HBO. Aktiverade koden men ändå drogs 89kr.

Bifogad fil:

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Det var inte bra, tråkigt att höra att det strular. Kan skicka ut en ny kod men annars kan jag inte göra mycket då det inte är vår tjänst och kommer därför inte åt deras system.

    Har du kontaktat deras kundtjänst? Du hittar den på kundtjanst@hbonordic.com, lägg till marknad@tv.nu på kopia när du mailar dom så hjälper jag dig vidare på mailen.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Hej. Ja det har ja. Men det var ert fel eftersom ni gjort utskicket fick ja till svar.
    // Maria.

  • Hej Maria,

    Koderna har vi fått av dem så de ska självklart fungera, jag gör så att jag mailar dom och hör vad som hänt och lägger dig på kopia med e-mailen som du registrerade dig på kundo med.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Ok tack

  • Inga problem, hoppas vi kan hitta en lösning på det här. Har mailat nu så fortsätter vi konversationen där.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor