Downton abbey säson 6?

När kommer säsong 6 av Downton abbey visas på tv dom andra säsongerna visades ju i höstas och nu väntar jag på sista av serien!

Kommentarer

  • Hej Helena,

    i nuläget kan jag inte hitta någon kanal som sänder säsong 6 och inte heller någon streamingtjänst, såsom Netflix etc. Så du får helt enkelt hålla ögonen öppna framöver! Om inte annat kan du säkert kontakta TV-kanalen direkt och fråga dom. Men vi på tv.nu har dessvärre inte den informationen du söker.

    Ha det fint

    Hälsar
    Johannes