Dokumentär Tom Alandh

Jag söker med ljus och lykta efter dokumentären "Och förlåt oss våra synder"  från 2014. Helt omöjligt, den verkat vara borttagen från alla sajter. Ãven er. Några tips om hur jag kan hitta den? Den är ju bara sju år gammal!

Kommentarer

  • Hallå Anna.

    Jag har kikat runt men inte hittat den heller tyvärr. SVT Play är väl den tjänst där man har störst chans att hitta Tom Alandhs dokumentärer. Du kanske kan testa att kontakta SVT och se om det finns en chans för dom att lösa det? Jag tror den har funnits där tidigare nämligen.

    Här hittar du olika kontaktvägar till SVT:
    https://kontakt.svt.se/guide/kontakt

    Hälsar
    Johannes