Det stora hoppet

Hej!!
Jag under varför inte det stora hoppet är idag!? Ha en trevlig kväll

Kommentarer

  • Hej Lukas,

    jag vet inte vad det beror på dessvärre. Verkar som att kanalen inte har sänt något avsnitt sedan 7 november, så det bästa är nog att du hör av dig till TV3/viaplay och kollar vad som kan ha hänt. Det är ingen information vi på tv.nu har dessvärre.

    Det här kanske du redan vet, men du kan se alla avsnitt (som finns ute just nu) gratis när du vill här: https://www.viafree.se/program/reality/det-stora-hoppet?utm_source=tv.nu

    Ha det fint!

    Hälsar

    Johannes