Det står att jag inte har internetkoppling vilket stämmer INTE. Förtvivlad då jag älskade tv.nu😢.

Ingen förklaring. Allt annat fungerar.

Kommentarer

  • Hej Susanna!

    Bra att du hör av dig. Vi har fått in ett par liknande ärenden senaste månaderna, men inte lyckats hitta någon konkret lösning tyvärr. Det är ett märkligt problem då vi inte hittar något fel i vårt system så att säga.

    Men det vi ser är att alla användare som upplever detta felet har en VPN installerad i sitt nätverk.

    Jag ser att så är fallet även hos dig. Har du möjlighet att testa att stänga av er VPN en minut eller två för att se om vår app fungerar bättre då?

    Jag tar ditt ärende vidare till mina kollegor givetvis.
    Ha det fint så länge
    Hälsar
    Johannes