Default val i appen - hur ändra ?

Hej
När man ska se tablån på tv.nu så är "Tidigare& kommande program" default val - jag har inget som helst intresse at se vad som varit tidigare - hur ändrar jag visningen till "Bara kommande program" så den blir alltid default val.
Det tar massa tid att ändra varje gång, irriterande, ser heller inte nyttan att se tidigare program

Kommentarer

  • Hej Raija,

    Appen borde välja så att du hamnar på den tiden klockan är, kan du skicka en bild eller lite mer specifikt säga vilka sidor som inte fungerar? Använder du iOS eller Android?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej
    Det är mest strul med när jag ska kolla tablåer på nedan:
    Det spelar ingen roll vad klockan är när jag kollar, får hela tiden valet ”Tidigare & kommande program” på samtliga
    PÅ National Geograpfic Wild idag - tablå
    PÅ Animal Planet idag-tablå
    På Tv4 Fakta tablå – idag
    På Viasat Nature idag - tablå
    Däremot om man söker på tv.nu – då hamnar man på närmaste hel timme innan – så där funkar det hyggligt,
    H Raija
  • Hej,

    Är det webbsidan du använder eller appen?

    Mvh
    Victor
  • Hej

    Det är web-sidan ( fr iPhone= safari)

    H Raija
  • Hej

    Fick du mitt svar? Ser den inte här - så lägger in den igen

    Jag kör med WEB - safari fr iPhone
    H Raija
  • Hej,

    Händer det här när du klickar på karusellen av kanalikoner eller när du klickar in till en kanal från startsidan?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hej

    Det är när jag öppnar sidan i safari - man hamnar ju rakt in i toppen på tablån - o jag söker mest på kvällen o då är det fullständigt idiotiskt att tablån visas fr kl 06:00 när klockan i verkligheten är runt 20:00

    H Raija
  • Default ska vara "Nu och kommande", jag har märkt att det försvinner dock när man byter mellan kanaler så gjort ett ärende på det som borde vara relativt enkelt att lösa. Kan du prova att gå in på tv.nu i incognito-läge och se att det blir rätt? I så fall kanske du kan rensa cookies för att få det rätt även på startsidan.

    Trevlig helg,
    Victor