CRASH på Samsung Galaxy TAB3

Hej
Jag har sedan länge "TV.NU" på min Samsung Galaxy TAB 3 (GT-P5210, Android 4.4.2) haft installerad och det har fungerad fint i alla dessa år! Men nu plötsligen fungerar det inte längre. Det crashar konstant och även om jag gång på gång skickar "CRASH-Rapport" direkt ifrån enheten till TV.NU så får jag inget svar på vad som är fel och hur det går att åtgärda. En enkel omstart av min TAB hjälper nämligen inte!

Kommentarer

  • Hej!

    Det var inte bra. Lite svårt att säga vad det kan bero på såhär på rak arm. Vi har inte fått några liknande fall senaste veckan, men jag ska prata med våra tekniker om det är något dom känner till. Har du testat att installera om appen? Om inte, så får du gärna prova det som första steg.

    Återkom om det inte skulle fungera så får vi försöka undersöka vad det kan bero på.

    Hälsar

    Johannes
  • Hej Johannes,
    Tack för svaret.
    Att avinstallera Appen låg i mina tankar men ville avvakta.......
    Har ingen speciel tidspunkt men det började en tid efter att TV.NU gick över till ett annat företag. Har en skärmbild om det hjälper någon!
    mvH
    HWP
  • Hej,

    Löste det sig med en ominstallation? Skicka gärna över skärmbilden eller om du har en mer detaljerad kraschrapport så skickar jag vidare det till våra utvecklare.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor