Byte av glömt lösenord

Hej!

Försökte byta glömt lösenord via länk skickad från er till min Iphone. Då jag klickat på länken och kommit till sidan för byte av lösenord... "hoppsan, något gick galet fel"...

Fick idag,17-05-31, en ny länk via e-post till min stationära PC och klickade på den nya länken, samma svar, "hoppsan...."

Kommentarer

  • Hej, utvecklarna ska kika på ditt ärende, tack för att du meddelar oss och jag hör av mig när jag vet mer!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor