Bugg i iOS-appen

Den visar massor av sportprogram från kanaler man inte prenumerarar på.

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har tagit det vidare med produktteamet och vi kommer se över det. Tyvärr ser det dock inte ut som vi kommer att hitta en lösning nu under OS dock.

    Med vänliga hälsningar,

    Johannes
  • Idag crashade appen i min iPhone X redan då reklamen visades. Det har den inte gjort förut så appen börjar också trötta på allt det myckna reklamandet. !!!
  • Hej Thomas,
    det är en bugg som uppkom under gårdagen. Våra tekniker jobbar på det i detta nu, så förhoppningsvis är det löst ganska snart.

    Ha det bra!
    Johannes
  • Bra jobbat för plötsligt fungerade den igen