Blom tävlingen ni har på facebook

Har fått nåt konstigt skickat t mej under mitt svar som jag antar inte är från er

Carola Nygren

Kommentarer

  • Tack! Superbra att du meddelar oss, det händer ibland att företagskonton blir hackade när de gör tävlingar så jag ska anmäla detta direkt.

    Dessvärre är du inte vinnare av tävlingen (än iallafall) eftersom den avslutas först på fredag.

    tack!
    Johanna Cervin
  • Nu är kontot anmält och borde tas bort från facebook inom kort!
    Johanna Cervin