Blev sämre info

Hej. När jag klickar på en program rubrik för att få mer info så är texten som beskriver handlingen väldigt genomskinlig. Så mycket att det är omöjligt att läsa. Detta verkar ogenomtänkt. Sen hittar jag ingen info om seriens säsong och avsnittsnummer

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Ska kontakta vår designer och se om vi kan göra texten tydligare. När det gäller säsong och avsnitt skrivs det ut ovanför beskrivningen, ska finnas på de flesta program men för vissa program saknas det då vi inte har infon.

    Om det är något specifikt program som det alltid saknas på så kan du säga vilket så kan jag kolla varför det saknas.

    Trevlig helg,
    Victor