Bechdel

Snälla sluta tjata om"Bechdel Wallace-testet". Vi förstår att någon på tv.nu har skaffat sig kunskapen om "Bechdel Wallace-testet" existens och visa att "vi kan minsann".
Däremot bör ni ta upp "Puffer teorin" vilket innebär att en karaktär bär ett skjutvapen under en film utan att avfyra det.
Puffer teorin är skapat och godkänd av Nicklas.
M.V.H Nicklas

Kommentarer

  • Ja det finns fler liknande sidor
    Som denna där man slipper höra talas om detta lesbo test,
    Men de kanske bara vill ha flator här?
    Snart dax att byta.