Bättre placering av info om sportprogram önskas

Hej!

Jag har noterat att ni börjat lägga all info i rubriken, åtminstone vad gäller sport. Detta blir ett problem i er app då inte hela rubriken syns och inte heller kan tryckas fram på något sätt. Information om vilken gren och om det är damerna eller herrarna som kör går således förlorat. Önskar därför att ni som tidigare även har med den infon i programbeskrivningen.
För min del gäller detta framförallt vintersport så som skidor av alla dess slag.

Tack på förhand, trevlig helg!
/Gina

Kommentarer

  • Hej Gina,

    Ja, tyvärr har vi märkt att det blir lite knasigt, speciellt med vintersporten. Utvecklarna har en puck om att fixa detta så förhoppningsvis är det löst snart.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor