Bättre och bättre dag för dag !!

Hej alla TV-Nuare!
Jag har tittat in på TV.nu många gånger och det har blivit så jättebra för oss tv-tittare att jag nu helt har övergått till TV.nu och tv:s EPG för programplanering. Slipper nu tvätta händerna varje gång jag tittat i TV-guiden :-) (dålig tryckfärg).
Tycker det är så kul att berömma när jag tycker något är jättebra.
Reklamreceptet ni använder är exemplarisk. Syns bra och lockar till läsning eftersom det inte hela tiden irriterar i synfältet men finns där ändå. Har inte annonsörerna upptäckt det än så gör de det snart.
Tack för vad ni gör.
Bert Collin

Kommentarer

  • Hej Bert,

    Det värmer givetvis väldigt mycket att höra 😀 Det är inte varje dag folk hör av sig med beröm, framför allt inte med så här fina komplimanger. Tack för att du använder tv.nu! Hela gänget hälsar.

    Ha en trevlig dag!

    Hälsar
    Johannes