Bakgrundsljud

Jag kollar just våra pinsamma kroppar. Ljudet funkar bra tills man kommer till den svenska rösten. När hon talar så hör man inte alls vad hon säger på grund av detta förbaskade bakgrundsljud. Har höjt ljudet men får då sänka när det utländska inslaget kommer och någon textning går ej att få. Varför detta hemska bakgrundsljud???

Kommentarer

  • TV.nu har ingenting med ljudet att göra eftersom den bara är en översikt av olika kanalers utbud.
    Vänd dig till den aktuella kanalen och ställ din fråga där istället.
  • Hej Tina,

    precis som användaren Texas skriver så är det ingenting vi på tv.nu styr över. Vi fungerar som en TV-tablå. Så det lättaste är att du hör av dig till berörd TV-kanal.

    Ha en bra dag
    Johannes
  • Skitsnack! Ställer men frågan till SVT, så hänvisar dom till de dom ”köpt” programmet från.
    Nu senast gäller ert ”Då förändrades världen”, där Melkers tal hela tiden sabbas av det ideliga höga bakgrundsljudet. Hur i hela friden tänker ni???
    Sabba sitt eget program med bakgrundsljud!? Fy skäms!
  • Ta du Reinor och tänk själv litet grann, Tv.nu har ingenting med programmen att göra och gör följaktligen inga program eftersom den enbart är en tv-tablå.
    Alltså precis som en översikt i en papperstidning.  Du kontaktar väl inte t.ex DN eller någon annan tidning och gnäller där över någonting du tycker är fel i tv?

    För att förtydliga det ytterligare: Tv.nu är en översikt av olika kanalers utbud.
    Fattar du nu?