Avsnittsuppgifter

Hej !
Hur kommer det sig att ni har så dåliga uppgifter angående vilket avsnitt och säsong serier har.
T ex The Girlfriend Experience på C More Series kan man inte se vilket avsnitt som visas och tittar man på flIken avsnitt säsong två så står det 1,2,3,7 .
Tacksam för en förklaring.
Ove

Kommentarer

  • Hej Ove,

    Vi jobbar på att lösa problemet, skälet till att det ser ut som det gör är att vi får olika data från olika datakällor. Dessa slås inte ihop som det ska men utvecklarna jobbar som sagt på att få det rätt i en kommande uppdatering.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor