Avslöjar resultat i tablån

Hej,

ville bara ge feedback. Skulle gå in i tablån för att se vilka matcher som visas i jvm i hockey klockan 10. Klickar på programmet och då visas stort och tydligt resultatet. Där var den matchen förstörd.

Om ni visar
och när jag ställer muspekaren över så står det mer om - inte resultat. Förväntade mig som sagt vilken match som avsågs. Förvarna gärna om det är resultat. Det är inte det vi söker i en tv tablå.

Kommentarer

  • Hej Malin,

    Håller med om att det verkligen inte är bra, vi har planer på att dölja resultatet så ska kolla det med produktteamet när de är tillbaka från vinterledigheten.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor