Aviseringar

Aviseringarna fungerar inte efter sista uppdateringen av appen idag

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Tack för att du kontaktar oss! Är det en Android-telefon du har?

    Vi har där upptäckt ett fel i senaste uppdateringen för just aviseringar och jobbar på att åtgärda problemet.

    Vänliga hälsningar,
    Helen
  • Jag har en android mobil: Google Pixel 6a och prövat ominstallerat appen flera gånger men hjälper inte. Hoppas ni hittar felet!
    Ha en god fortsättning!
  • Tack för snabbt svar. Ja då ser det ut att vara kopplat till det felet. Vi prioriterar att åtgärda felet till nästa uppdatering.

    God fortsättning!

    Vänliga hälsningar,
    Helen
  • Och när kommer nästa uppdatering?
  • Hej!

    Vår förhoppning är att en uppdatering ska finnas tillgänglig senast i nästa vecka. Vår utvecklare har hittat felet och arbetar på att åtgärda problemet.

    Vänliga hälsningar,
    Helen
  • Så bedrövligt att inte SDHL matchen mellan Djurgården och Luleå ikväll inte finns med i Tablån.
  • Hej Hans,

    Det är något vi också är ledsna för. Tyvärr har CMore gjort ändringar på sin sida som gör att vi inte får in den streamingdatan i tablån. Vi har här dialog med CMore och hoppas finna en lösning snart. Du finner kvällens match här: https://www.cmore.se/sportEvent/m-f7bdb98065afcc82e6b9

    Matchen sänds även linjärt på CMore Mix men den syns endast i sport-tablån när man filtrerar på "Från alla tjänster". Det är inte helt logiskt, så den feedbacken ska jag ta med till våra utvecklare.

    Vänliga hälsningar,
    Helen