Att: Victor! Nu fungerar det igen!

Ni har lyckats!
Tredje dagen och jag har fortfarande 'min tablå' - utan att behöva logga in!
Man bugar

Doc

Kommentarer

  • Härligt Doc.

    Tack och trevlig dag!

  • Romina,

    Tidigare fanns en liten ruta där man kunde markera program man ev ville se.
    Flera dagar framåt. Bra för mig som ser lite på TV men har alla tänkbara kanaler som jag aldrig hinner kolla - ens på TV.nu - som f.ö. fungera klanderfritt numeraFinns inte längre.
    Kan man göra det på annat sätt?

    Doc

  • Hej Doc,

    Den funktionen finns inte, dock ska jag förmedla till rätt person och se om det är något vi kan föra in igen.

    Hälsningar,