Återställa lösenord

Hej, jag har glömt mitt lösenord och försökt återställa det nu i flera dagar men det kommer bara upp en ruta där det står att ngt gått fel. Vad kan jag göra?

Kommentarer

  • Hej Linn,

    jag testade att skicka återställningslänk till din mail. Vi får se om det fungerar på det sättet! Hör av dig om det inte fungerar så får vi kika på någon annan lösning.

    Ha det bra
    Hälsar

    Johannes