År på sportevenemangen

Hej. Har tittat på programinformationen för Viasat och ser att den NFL har 2014 som år och att NHL har 2015 som datum samt att det står att det är slutspel. Fast matcherna är ju bara någon dag gammal. Kanske är ett fel hos Viasat.

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Det verkar som de flesta visar rätt men några ligger efter. Ska kolla med vår dataleverantör var det brustit.

    Skriv gärna lite exempel här på vilka som är fel så blir det lättare för mig att felsöka.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor

  • Idag så står det att det ska bara en NFL match på TV3 sport (kl 13:00). Om man klickar på det programmet så står det att det är från 2002.
    Efter den så är det en Euroleaguebasket match (16:00). När man klickar på den står det år 2006.

  • Hej Kjell,

    Tack för exempel, tror vi hittat felet, vissa sändningar saknar år och då tar den ett gammalt år från programmets första avsnitt vilket förstås blir helt konstigt för sporten.

    Förhoppningsvis har vi fixat det med nästa uppdatering!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor