Är min favoritserie utbytt?

TV.nu tablån säger att NCIS visas men icke sa ....Vad har hänt med programmet?
1. Kanal: TV3
2. Tid: Tisdag 23 maj, kl.10.00
3. Program som utgått: "Navy CIS", säsong 11 avsnitt 2    Det som visades istället: "Lyxfällan"PS. Vet ej om avsnitt 1 visades i går!

Kommentarer

  • Hej Tore,

    Kollat av tablåerna och de stämmer med TV3:s egna. Ska höra med dom varför de inte matchar med vad som går på TV, tack för utförlig beskrivning och för att du hör av dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Victor