Appen i mobilen

Hej

När jag öppnade appen tv.nu på min iPhone 6 så vart jag tvungen skapa ett sc(något) konto. Jag gjorde detta och nu när jag kollar runt så ser jag inte minna favorite som är sparande så vad har hänt? Och det funkar bra från datorn att se all info.

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    Använde du samma e-mail som innan? Om du tidigare använde facebook så behöver du använda samma e-mail som din facebook anänder.

    Om det är så att du inte längre har tillgång till din gamla e-mail eller något annat strular kan du maila de två adresserna till vb@tv.nu. Då kan jag föra över inställningarna från din gamla adress till din nya.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor