Appen fungerar dåligt!

Har skrivit tidigare men inget händer!!!
1. Tidsangivelserna radbryts!
2. Man kan inte se vilka program som är favoriter när man bläddrar mellan kanaler!
3. Byter datum till morgondagen men inga program visas!

Appen fungerar väldigt dåligt sen ett par månader!
Mvh Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas,

    Angående fråga 2 så är det något vi kommer lägga tillbaka. 1 och 3 låter som buggar, jag trodde de redan var lösta men uppenbarligen inte. Vilken version av appen använder du? Du hittar det längst ner på Min sida - Inställningar.

    Har du möjlighet att skicka en skärmdump på hur tidsangivelserna avbryts och hur den tomma tablån ser ut om du byter dag?

    Med vänliga hälsningar,
    Victor