antal avsnitt av serier

Hej...jag har tidigare gjort en förfrågan angående serieavsnitt...
är det svårt för er att kunna skriva in  som t.ex  "avsnitt 3 av 6"...som idag bara anges som  "säsong  1    avsnitt 3"...jag menar att ibland är det bra att få se hur många avsnitt en serie skall sändas i...
för övrigt en mycket bra tv.guide
tacksam för svar
Ann-Marie  Sandström

Kommentarer

  • Hej Ann-Marie,

    Tack för att du hör av dig. Informationen om hur många avsnitt det är i säsongen skriver vi ut om vi har den, tyvärr saknas det dock på många svenska serier men ska be vår dataleverantör kolla på om de kan bättra sig på den punkten.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hejsan!
    Jag instämmer med Ann-Marie.
    Ofta skriver ni inte alls. Så sent som i afton en brittisk serie där det tydligt framgår hos SVT hur många totala avsnitt. Det vore önskvärt!
    Med vänlig hälsning, Annica