Annan tablå

Hej!
Förr fick jag fram en "hel tablå" där kanalerna visades samtidigt och för HELA dagen. Nu är kanalerna listade uppifrån och ner, och det är bara programmet som visas just nu (samt ev programmet före/efter). Vill jag se vad som sänds senare får jag klicka på respektive kanal. Hur får jag det som förut, alltså en vy över hela dagens program i de olika kanalerna samtidigt?

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Använder du appen eller sajten? Du kan få hela tablån om du vänder telefonen om du använder appen, kanske det hjälper för vad jag vet har vi inte gjort några ändringar som ska ha påverkat det.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor