Angående kanal

Hej, ni har inte cmore sport kanal för sig själv längre eller, är den ihop med SF kanalen eller vet innan den var inte med någon annan kanal ska det inte visas några fotboll och ishockey matcher på den kanalen som innan eller.

Kommentarer

  • Hej Davor,

    C More Sport togs bort den 1:a september så därför är den inte med i tablån. De har lagt till kanalen C More Live 5 så när det är mycket sport kommer det visas matcher där. Den är tillagd hos oss så gå in i kanalval om du vill lägga till den i din tablå.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor
  • Hur skulle det vara om jag även fick se kanalerna 9-14