Ändrad filmtablå

Varför har ni ändrat filmtablån från tidsordning till kanalordning?
Var betydligt bättre tidigare.

Kommentarer

  • Hej Dennis, och tack för ditt mejl.

    Det var synd att du tycker att det var bättre tidigare, men förhoppningsvis ska det snart vara åtgärdat då vi introducerar en "kanal" på tablåsidan som visar alla dagens filmer (från de kanaler du som användare har valt).

    Denna "kanal" – eller modul om man vill kalla den för det – är tänkt att ge en bild av vad som går just nu, och om man trycker på den kommer man till filmsidan som den sett ut tidigare.

    Jag postar en bild av hur det skulle kunna se ut:

    Självklart ska man kunna välja om man vill se film-modulen eller inte på startsidan.

    Vad tror du om detta?

  • Jo tack, har sett den nu.
    Inte ett dugg bättre.
    Varför inte gå tillbaka till ni hade från början?
    Betydligt mer lättläst, man ser vad som är/kommer på tv på alla kanaler på en gång.
    Som det är nu så ids jag inte ens kolla via tv.nu, går f-n snabbare att kolla på boxens tablå.
  • I praktiken blir det inte fler klick med den nya idéen. Enda skillnaden blir att man med den nya versionen får en överblick redan på tablåsidan innan man klickar sig in till filmsidan.

  • Du missar poängen, grejen är själva filmtablån.
    Det var betydligt mer lättöverskådligt med tidsordning som tidigare istället för kanalordning.

    Men skit samma, ni har uppenbarligen bestämt er för att ändra för ändrandets skull.
    Jag får använda mig av annat än tv.nu bara, det löser sig.
  • Hej Dennis,

    Den gamla filmsidan finns faktiskt kvar än så länge och fungerar: https://www.tv.nu/filmer

    Du kanske undrar varför vi inte länkar till den längre, det beror på att vi har så många nivåer av menyer på startsidan redan, med filtret skulle det blir alldeles för mycket.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor