Andarna på slottet

Vart tog reprisen på Andarna på slottet vägen. Det står att det ska vara det på 7an nu men det är Leila bakar!!

Kommentarer

  • Hej Camilla,

    Det kan vara så att Sjuan ändrade tablån för tätt inpå så att vi inte fick uppdateringarna i tid.
    Tråkigt att det blev så.

    Kontakta gärna Sjuan för att få reda på vart det tog vägen. Annars kanske du kan titta det på play.

    Hälsningar, Romina