Åldersgränsinformation i tablån

Kan ni lägga in åldersgränserna/åldersrekomendarion i tablån istället för behöva kolla upp allt om filmen på olika platser i telefonen

Kommentarer

  • Hej Mattias,

    Det här är definitivt en funktion vi vill ha men informationen finns inte tillgänglig hos dataleverantör vi har idag tyvärr. Vi fortsätter att jaga rätt en lösning men jag kan tyvärr inte ge någon prognos om och när det kommer in.

    I nuläget kan du dock gå in på imdb som finns länkat för de flesta filmer och parental guide, inte optimalt men bättre än inget.

    Tack för att du använder tv.nu!
    Victor

  • Nyfiken på hur det går med detta? Saknas av mig också.
  • Hej Linda,
    Ber om ursäkt för sent svar!
    Vi är beroende av en tredjepartsleverantör, vilket innebär att vi hämtar informationen automatiskt från ett annat företag (alltså filmens innehållsinfo, filmens längd etc). I dagsläget så har dom inte åldersgränsinfo, men enligt vår kontakt på det företaget så finns det planer på att implementera det framöver. Men tyvärr är det inget vi kan lösa själva för tillfället.

    Ha det bra!
    Johannes