48 timmar

Hej tv.nu!

Underbar tjänst ni har, jag använder den frekvent. Ikväll ville jag se vilken streamingsida som erbjuder "48 timmar" med Nick Nolte och Eddie Murphy. Jag hittade tyvärr ingenstans där den var tillgänglig, men hittade istället en del konstigheter med tv.nu!

- Skriver jag in "48" i sökfältet på tv.nu så får jag upp "48 timmar" som sökförslag. Skriver jag in "48 timmar" dyker den inte upp som förslag.
- Klickar jag på sökförslaget så står det att jag kan spela den på Netflix. I själva verket finns den inte alls på Netflix, det enda de har är information om filmen. Filmen har troligen gått att spela en gång i tiden och Netflix har valt att spara all information och recensioner men tagit bort själva filmen.

En del smågrejer som alltså kanske går att åtgärda. Allting gott!
Paul

Kommentarer

  • Hej Paul,

    Vi har ett projekt planerat för att förbättra söket, vi är medvetna om att det krånglar ibland som du märkt, har ingen datum när det är klart men det ligger högt upp i prio-listan.

    Tack för att du sa till om 48 timmar, som du säger så verkar den ha blivit borttagen, borde upptäckts automatiskt, ska se efter vad som kan ha gått snett där.

    Med vänliga hälsningar,
    Victor