11.20 fredag 7-1.... Skidskytte ??? Uppdaterar ni bara en gång per år !???? Skitdåligt...

Klagomål.

Kommentarer

  • Hej Bengt!
    Vad är det som inte stämmer i tablån? Vi försöker hålla oss uppdaterade och ha koll, särskilt med stora event som dessa. Vad jag kan se har vi samma info hos oss som SVT själva har. Nämligen att det kl 11:20 idag sänds herrarnas sprint i skidskytte i SVT2. Det står så hos oss både i sporttablån och i vår SVT2 tablå, såväl som hos SVT själva. Men återkom gärna om det är ngt vi behöver justera!

    MVH / johanna på tv.nu
    Johanna Cervin