Ytterligare fel i dokumentationen av SL Realtid 4

JourneyNumber List
Nä, det ska vara integer!!

Kommentarer

  • Tack, det är nu rättat!

    Mvh,
    Tobias
    Team Trafiklab
  • Tror mig ha hittat en liknande miss i SL Realtid 4, som datatyp för ResponseData anges Departure men bör väl egentligen vara Dictionary?
  • Hej Ricard,
    Det finns olika syn på hur det ska dokumenteras eftersom det här kan anses vara sin egen datatyp. Vi förtydligar/korrigerar i dokumentationen genom att plocka bort datatyp och hänvisar istället enbart till beskrivningen  nedanför.